Hur ska det gå?

Det känns nästan som att nerverna skulle sitta på utsidan just nu. Mamman i familjen har ännu inte hört av sig så jag vet inte alls hur detta kommer gå. Hon skulle intervjua den sista tjejen igår och skulle höra av sig med ett besked till mig idag.

Var iväg till Täby och hämtade upp min pappa som jag åt lunch med idag. Fick även lite Euro till resan i augusti. Då slog det mig hur mycket som måste göras om det blir så att jag åker iväg till London. Innan avfärd måste jag hinna: 

- Skriva färdigt en uppsats
- Plannera packning och inköp inför resorna
- Boka flygbiljetter
- Växla pengar
- Packa till Gran Canaria
- Packa till London
- Städa lägenheten och packa ner så mycket som möjligt i kartonger
- Packa en väska med saker jag ska ha med mig andra gången jag åker till London
- Packa en kartong med vinterkläder som får skickas eller tas med till mig under hösten
- Åka till Gran Canaria en vecka
- Åka till London dagen efter hemkomsten från Spanien

Men som sagt, det kanske inte blir någon avfärd alls så någon anledning att sätta fart finns det inte ännu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0