Väggkonst


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Vilken tur att de är trevliga. Härlig pojke!



Åh nej vad jobbigt med cigarettrök.. Usch, något bland det värsta som finns tycker jag (har en mildare grad av astma).. Lukten sätter sig ju i alla kläder direkt! Hopplöst.



Vad tråkigt att det inte verkar stämma.. men det löser sig nog ska du se! Men kom ihåg, du har rätt att ställa krav, har ni kommit överens om något så har ni! :)



Jag fick ditt mail! :)

2010-08-29 @ 21:35:41
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag förstår det, det skulle jag också vara, men tur att allt verkar ordna sig. Hur länge har du signat upp dig för att vara borta? Är det dubbelt så länge som Linn? :o



Har du sagt till familjen att du bloggar? :o

2010-08-30 @ 16:31:27
Postat av: Mia

Meh vad negativt, jag tyckte det lät rätt positivt i bloggen? Det var därför jag undrade det.

Vad vill du göra då? Åka hem? Byta familj?



Nä, pratade mest med Johan och kungen (han som är min sektions ordförande)! Blir säkert mer senare när vi ska jobba i grupper, men vi är himla många, så man lär inte ens hälsa på hälften...

Och vad är grejen med bokmärkena??

2010-08-30 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0