Två dagar kvar till Gran Canaria!

Nu är det bara två dagar kvar till Gran Canaria och tiden känns rätt knapp. Idag har jag bokat tvättstugan och ska försöka tvätta så mycket som möjligt. Jag håller på att rensa bland mina kläder samt tömma byrån som måste dammsugas, egentligen borde jag dammsuga hela lägenheten igen!

Samtidigt ska en kompis komma hit och lämna en mobiltelefon som jag ska få låna under min tid i London. Efter tre tror jag att pappa skulle titta in också. Sen blir det att gå igenom kylskåpet och slänga allt som kommer att bli dåligt inom en snar framtid. Det är mycket nu!

Igår ringde min farfars sambo mig och berättade att en släkting till henne letade bostad och idag berättade mamma att hennes vännina hade en kompis som också letar bostad. Så förhoppningsvis så hör dessa av sig innan jag åker..

 


Mer packning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0