Svettigt på Gran Canaria!

Efter många timmars förseningar kom vi äntligen med ett nytt flyg till Gran Canaria. Vi anlände sent på kvällen då alla affärer var stängda men vi tog en promenad på hotellområdet. Hotellets pooler var vackert upplysta och hotelloungen inrett som ett vardagsrum.

Vi har promenerat till öknen, sett kameler och pappegojor. Vi har också provat hotellets gym - utan AC. Idag har vi besökt marknaden och jag har köpte en sjal att ha kring huvudet då jag har bränt både pannan och hårbotten! Nu är det dags för lunch och sen blir det några timmar vid poolen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt att ni kom iväg tillslut! Men typiskt att det blev sånt krångel. Här är det ju lagom trevligt med grå himmel o ca 20 grader. :/ Bilder? :-P

2010-08-21 @ 13:35:09
Postat av: Caroline

Vi har 35 grader idag. Har tagit en promenad till stranden och kollat ut över sanddynerna i öknen. Lägger upp bilder när jag kommer till London :) Kramar!

2010-08-22 @ 14:29:21
URL: http://nannyilondon.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: Vad avundsjuk jag blir!! :D

2010-08-24 @ 17:01:09
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0