Sista dagen på semestern

Så har sista dagen på semestern infunnit sig och imorgon är det dags att kliva upp tidigt och gå på bussen som tar mig den första streckan på den ca 12 timmar långa resan. Ska blir rätt skönt att komma hem samtidigt som det betyder väldigt mycket stress det närmsta dygnet. Bävas eller njuta?

Idag har vi tagit en promenad ner till stranden och nu, så här på sista dagen, har jag lyckats få lite soleksem. Typiskt eftersom vi planerat att ligga några timmar framför poolen nu på eftermiddagen också. Dock vet ajg inte om jag behöver det då mamma sa att hon inte kände igen mig - jag har aldrig varit så brun i ansiktet förut! Senare ikväll blir det en tripp till Yumbo centrum för en sista middag. Hoppas på god mat och en trevlig sista kväll!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej, hittade dig på ett aupairforum :)



När ska du åka till london & kommer du bo i närheten av brook green, hammersmith?



Kram :)

2010-08-25 @ 22:16:20
URL: http://londonbaby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0