Portobello Market

Kom nyss hem från min promenad till Portobello Road. Insåg att det faktiskt inte tog mer än ca 15 minuter härifrån till marknaden. På vägen dit passerade jag en massa små butiker och känslan var att jag befann mig i en liten gullig småstad. Dock blev vistelsen inte så lång på marknaden då det var galet mycket folk och jag knappt såg borden med varor på.



Bilderna gör nog inte marknaden riktigt rättvis då jag tog dem mitt i en korsning där det inte fanns några bord - dock var det enda möjligheten att ta något kort då jag annars befann mig helt omringad av en mänsklig vägg!


Kommentarer
Postat av: Alina

Hej! Var någonstans bor du? Jag bor i Holland park, alldeles vid Notting hill. Bor du också i krokarna?

2010-08-30 @ 18:35:42
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0