Nu har jag landat i London

Så har jag landat i London och tagit mig hem till "mitt" hus i Kensington. Har trättat mamman och den lilla pojken jag ska se efter. Har även träffat pojkens mormor som är den jag ska bo hos. Hon bor i ett fyravåningshus där jag har fått övervåningen.

Jag på Heathrow express på väg till Paddington Station


Nu är jag väldigt trött - allt resande börjar ta ut sin rätt och det är nog snart dags att krypa ner i sängen! Imorgon blir det en tidig morgon då jag och mormodern ska lämna huset redan kvart över sju för att ta bussen till mammans hus. Därför säger jag nu godnatt!


Kommentarer
Postat av: leif

vad betyder trättat ? kan du ha varit för trött ? kramar !!!!!!

2010-08-27 @ 09:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0