Nästa vecka!

Nästa vecka kan bli en riktigt spännande vecka då jag dels ska på intervju med en syster till den svenska familjen i London. Jag ska träffa henne på tisdag för en intervju. Som jag har skrivit tidigare har jag också lagt ut en annons på en sida som förmedlar au-pairer. Där har jag fått en hel del mail från familjer som varit intresserade av att få veta mer om mig och jag har klickat speciellt med en mamma.

Familjen bor en halvtimme ifrån London och har tre barn i skolåldern. En flicka och två pojkar. De verkar väldigt trevliga och jag förväntar mig ett samtal från mamman imorgon. I sitt senaste mail skrev hon att hon ville att jag skulle komma och hälsa på dem redan i veckan som kommer. Wow, snabba puckar! Men vad roligt det vore!


Kommentarer
Postat av: Trees

Lycka till:D

2010-08-10 @ 14:55:37
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0