Namngivningsceremoni i vackra Stockholm!

Imorse lämnade Linn tidigt för att åka och jobba. Jag passade på att stiga upp efter hon gått, ville få en tidig morgon, men det resulterade bara i att jag gick och var trött hela förmiddagen. Som tur var ringde pappa och väckte mig - då jag lyckats somna! - så då blev det att jäkta och fixa i ordning allt innan jag satte mig på tunnelbanan och åkte in till stan. Mötte upp dem vid Hötorget där det inhandlades blommor innan vi åkte vidare till min styvsyster och hennes man.

På festen var även annan släkt. Det var kul eftersom både pojken som skulle få ett namn och hans kusin är nästan lika gamla som den lilla pojke jag ska ta hand om i London. Jag undrar hur lika de kommer vara?

Efter alla gått hem lämnade även vi och åkte vidare till Fåfängan där vi åt mat och kollade på den vackra utsikten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0