Fredagskvällen

Igår kom familjen jag jobbat hos på fika hemma hos mig. Jag hade som sagt bakat en chokladkaka och den gick ner tillsammans med lite drömmar. Familjen var jättegullig och hade köpt en present till mig - en Londonguide. Det uppskattades då jag faktiskt inte känner till staden så väl.

På kvällen blev det middag med Linn och senare bjöd hon även på en drink på Vampire Lounge. I stan gick vi förbi både restaurang London och puben Big Ben. Det var lite som att jag redan åkt! 

  



På Vampire Lounge gör de fantastiskt goda glassdrinkar, men man blir riktigt mätt på en! Vi valde 911; en drink på bailys, grädde, mjölk, vaniljglass och krossad daim. MM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0