Flygresa bokad!

Idag har varit en stressig dag. Jag kom hem från mamma vid lunchtid, precis lagom till mitt pass i tvättstugan. Något jag inte väntade mig var att jag skulle mötas av två halvnakna karlar. De höll på att hänga sin tvätt - kläderna de haft på sig tidigare! - när jag kom ner. Mellan turerna ner till tvättstugan har jag plockat ihop vilka smycken jag ska packa, plockat ner bärbar hårddisk och en massa sladdar samt gjort ett kort till min styvsysters son, Lotus, som ska ha sin namngivningscermoni i helgen.


Mitt i kakbakandet har jag även lyckats boka en flygbiljett till Heathrow. Det blir avfärd några timmar (!) efter hemkomsten från Gran Canaria. Stress stress! Men det ska nog gå bra. Jag kommer flyga med BA och jag såg precis att man får ha 23kg i bagage. Det betyder mer skor till mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0