Bubblor


Det blev till att fira jobberbjudandet och flytten med bubblor i gårkväll. Det var ett fint vin jag fått av min styvsyster och hennes man tidigare i år så nu var det hög tid att dricka upp det! Tur att det passade så bra till ost och kex. Vi firade såklart inte att jag fått ett jobb och skulle flytta, snarare löd fikat under "Äntligen blir vi av med henne!".

Utöver firandet blev det en hel del planerande. Jag har packat väskan till Gran Canaria nästa vecka samt en IKEA-påse med kläder som jag ska ha med mig till London. Den är överfull och jag har faktiskt ingen aning om hur jag ska lyckas få med mig allt!! Tur att det blir två resor inom kort tid.

Jag har också ringt och sagt upp mig från ett av mina extrajobb - så otroligt jobbigt då jag tycker så mycket om familjen! Så imorgon kommer de hit på fika - jag ska baka en chokladtårta med vaniljglass. Hoppas att barnen kommer uppskatta det.

Efter det blir det en hej-då-middag på stan med Linny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0