Arh!

Vilken bra början på dagen! Jag gick iväg till Sickla köpcentrum för att hämta ut medicin och köpa två adaptrar inför resan. Jag lyckades köpa adaptrarna och var på väg för att leta efter apoteket när jag skulle ta fram telefonen och tappade den så att den sprack mot asfalten! Nu är frågan, lämna in den och vara utan telefon de närmsta veckorna samt betala för lagningen, eller ha den som den är och riskera att skärmen spricker ännu mer? Arg gick jag hemmåt och mitt i allt börjar det regna! Det här kan inte vara min dag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Neeeeej vad tråkigt! Så himla typsikt att det ska hända nu :(

2010-08-15 @ 16:58:02
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0