Äntligen hemma!

Efter en vecka i varma Playa del Ingles har jag nu kommit hem. Som tur är gick flygresan hem mycket smidigare än flyget till ön. Vi blev upphämtade av mormor och morfar som också hade köpt med sig mat som vi smaskat i oss innan jag började packa om väskan. Som tur var fick jag hjälp av mamma, annars hade nog bara hälften kommit med! Nu är både den stora väskan och mitt handbagage klara och nu väntar bara sju timmars sömn så är det dags att göra sig i ordning och åka tillbaka till Arlanda och vidare mot London. 

Det känns så konstigt att tänka att nästa gång jag skriver här kommer jag befinna mig i mitt nya rum, i mitt nya hus, i min nya stad och i mitt nya land! 


Maspalomas öknen på Gran canaria


Kommentarer
Postat av: cecilia

Ja va kul, alltid roligare att upptäcka något nytt tillsammans :) jag hör definitivt av mig!



Kram

2010-08-26 @ 15:38:07
URL: http://londonbaby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0