5 dagar till avfärd #1

Nu är det bara fem dagar kvar till jag påbörjar min första resa. Det blir Gran Canaria med min mamma en vecka. Vi ska bo på ett tränings- och spahotell. Det ska bli jätteskönt att bara slappa, ligga vid poolen och ta hand om sig själv. Det kan behövas eftersom jag känner på mig att dessa fem dagar kommer bli rätt så stressiga. Jag har gjort en "Att göra lista" och har faktiskt hunnit kryssa av hälften av punkterna bara på två dagar!


Updatering 15/8, 16/8 & 17/8:
Kvar på listan står:
*Tömma kyl - städa ur.
*Packa inför resan över jul och nyår (kommer inte hinna göra det senare i år!).
*Packa ner eller lämna alla värdesaker hos mamma.
*Förnya pass.
*Töm byrå på kläder.
*Ring SYO SU.
*Ring CSN.
*Säg upp internet till mobiltelefon.
*Hämta ut medicin på Apoteket.
*Packa ner toalettartiklar till London.
*Gå igenom packning till London och dela upp i prio 1 och prio 2 högar.
*Köp adaptrar.
*Tvätta en sista gång.

*Åk på semester och njut av tillvaron!
*Släng ur kläderna ur resväskan, tvätta och packa igen! Dags för avfärd #2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0